הפקת סרטוני תדמית

כיצד ליצור סרט תדמיתי מעולה?

את צירוף המילים "סרטון תדמית" לכולם יצא כבר להכיר, כל עסק בעולם של היום שיש לו גישה ישירה לרשת צריך להחזיק בסרטון תדמית משלו. ידוע עוד שסרט תדמית מחזיר את ההוצאה בכך שהוא מעלה בצורה דרמטית את ההכנסות, כל עוד הוא נעשה על יד חברה מקצועית. הפקת סרטוני תדמית הינם לחיצת היד וכרטיס הביקור של החברה וידוע ששיתופי פעולה רבים ורכישת מוצרים נעשים בעיקר על בסיס צפייה בסרטון התדמית. אולם מה זה בכלל סרט תדמית? למה כדאי כל כך להשקיע בסרטון כזה? ואיך הוא מסייע בקידום מכירות?

מהו סרט תדמית?

סרטונים אלה מטרתם המובהקת הינה קידום יוזמה שיווקית של החברה לצד מכירה וחשיפה של מוצרים או שירות כלשהו. סרטי תדמית בגדול יהיו דומים לכל טיזר או פרומו שמטרתו למשוך את תשומת הלב של הגולש על מנת לספק להם ערך מוסף – ללמד אותם משהו או לסייע להם לפתור בעיה שיש להם, אם זה בדרך ישירה או בדרך עקיפה, בצורה מדעית או בצורה הומוריסטית. לא משנה מה הדרך שתיבחר, תמיד לסרט תהייה מטרה ברורה.

סרטון תדמית הוא לא בהכרח סרטון שמנסה בצורה ישירה, כמו במקרה של סרטון פרסומת, לגרות ולשכנע את הצופה לרכוש מוצר כלשהו שמוצג בסרטון, הוא יותר נועד במטרה להציג את הדימוי שלה החברה ולהלל אותה. להראות כיצד אתם כעסק משתקפים בעיני אחרים בצורה החיובית ביותר ולדאוג שהרושם הזה יישאר על הצופה לאחר שהוא צפה בסרט התדמית. הרושם שנשאר הינו מורכב ממגוון של ניואנסים קטנים שיחד מרכיבים תדמית מרשימה וזה יועבר בעזרת: שחקנים, מיקום מרשים, סגנון ייחודי, תסריט מעניין, אנימציה, מוסיקה וכולי.

יצירת רושם אמין ואותנטי

הנכון הוא בכל סרטון תדמיתי להעביר מסר של חברה אמינה, איכותית ואותנטית ועם זאת מקצועית ושמדברת את השפה של היום. סרטי תדמית ממקדים את הזרקור על החברה ומוציאים אותה הכי טוב שניתן, אך גם טיב הסרטון עצמו יקבע את התדמית שלכם. סרטון תדמית שצולם על ידי המצלמות הטובות ביותר בעזרת התאורה הטובה ביותר, עם תסריט חכם ומקורי וצולם ע"י הצלמים הכי מקצועיים וכמובן עורכים מיומנים – יוכל להציג תדמית ברורה ולא מתפשרת.

מתי כדאי לעשות שימוש בסרטי תדמית למטרות קידום מכירות?

כאמור, סרטי תדמית הם מעולים למשיכת גולשים וכל לקוח פוטנציאלי חדש, בייחוד כשהם הדבר הראשון שהגולש נחשף אליו בעסק שלכם ועל כן זאת ההזדמנות חשובה ליצור אצלו את הרושם ראשוני הטוב שישאיר את העסק עמוק בתוך התודעה שלו. גם אם הגולשים כבר מודעים לעסק שלכם ונתקלו בסרט התדמית שלך, זאת בהחלט פלטפורמה טובה וחיונית לחידוש וחיזוק הקשרים בניכם, תזכורת טובה לספר על קיומכם ועל השירות שאתם מציעים ולהודיע קבל עם ועדה שהעסק עדיין נושם, חי ובועט. בעזרת סרטון קצר אפשר לשפר משמעותית את הדימוי ולהציג את החברה באור חיובי, לנתב את הגולש להגיע לאתר, להישאר בתודעה ולתת הסבר אמין ומשכנע מדוע אתם הכתובת שהם מחפשים, עד לפנייה ישירה אליכם.

המאמר נכתב ע"י גושפנקה הפקות – הפקת סרטונים לחברות.

מערכת אתר - בלוג משחקים
מערכת אתר - בלוג משחקים
אהבתם את המאמר? שתפו!
פייסבוק
ווטסאפ
טלגרם